Reklamační formulář

Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné
době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou
adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: Zparize.cz
Šárka Černá
Se sídlem: Za Novákovou Zahradou 113/8, Praha - Satalice, 190 15
IČ:
E-mailová adresa: info@zparize.cz
Telefonní číslo: +420 730 165 813
Spotřebitel: 01081616
Jméno a příjmení:
Adresa:
Telefon a e-mail:
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
dne ___ . ___ . ______ jsem ve Vašem obchodě vytvořil(a) objednávku (specifikace objednávky viz
níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady:
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________________
vracím bez udání důvodu odstoupením od smlouvy ve 14 denní lhůtě od obdržení zboží
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem (nehodící se škrtněte):
výměnou zboží | vrácením finančních prostředků
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem
právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně
potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání
(v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).
1. Datum objednání: ___ . ___ . ______/ datum obdržení: ___ . ___ . ______
2. Číslo objednávky: ____________________
3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem
_______________________ a budou navráceny zpět způsobem ____________________
(v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) ___________________________________
V _________________, dne ___ . ___ . ______ ______________________________________
Jméno a příjmení spotřebitele
Seznam příloh:
1. Faktura za objednané zboží č. _______________________
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným,
dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl.
Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme
ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby
nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví,
si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za
podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení